fredag den 23. januar 2015

Fredagsstemning i det lille hjem

Bents vækkeur ringede kl. 8 i morges, og da han så var stået op, blev jeg liggende indtil ved 8:30 tiden... lagde mig så ind på sofaen med min dyne.. Bent skulle jo til træning, så da han var ude af døren satte jeg mig til at se Pretty Little Liars... har efterhånden set de sæsoner, der er udgivet, pænt mange gange, men jeg ELSKER den serie..

Bent havde beordret mig til at holde skulderen i ro, så der var ingen praktiske gøremål, jeg skulle bekymre mig om i dag... skulle kun bekymre mig om at slappe af...

Det har været rigtig tåget her i formiddag, så jeg har bare ligget på sofaen og puttet under dynen, mens jeg har haft tændt nogle fyrfadslys i den ene stue... ja, jeg har bare hygget mig :)

Bent kom så hjem ved 12 tiden, og nu har vi så weekend begge to... vi skal hygge os med lidt god mad i aften... vi skal have entre cote, bagekartofler, whiskeysovs og rodfrugter... det er jo fredag, så vi må godt få lidt ekstra godt... :)

Jeg må ærligt indrømme, at vi er blevet så meget bedre til at hygge os, og pleje forholdet, efter Jessica er væk herhjemme fra.... den ro der er kommet, den har virkelig været gavnlig for os... og selv om det var en anelse hårdt at erkende, at vi ikke magtede opgaven som "forældre" overfor lige netop hende, så er jeg glad for hun ikke er her længere... og det bekræfter mig bare endnu mere i, at det er den rigtige beslutning, at vi ikke vil have hende tilbage i vores liv. Hun skal ikke ødelægge mere :)

Lige nu sidder vi os ser Hammerslag... det er en af de udsendelser, som jeg gerne ser her om eftermiddagen... jeg elsker at sidde og gætte med og teste mine "ejendomsmægler.kundskaber".. og jeg er faktisk ikke så sjældent bedre til at gætte end de ejendomsmæglere, som er med i udsendelsen... *måske man skulle uddanne sig til ejendomsmægler*.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...