lørdag den 3. januar 2015

2015

Ja, så er året allerede et par dage gammelt... Håber I alle havde en rigtig god nytårsaften og at I kom godt ind i det nye år...

Vi var jo herhjemme sammen med min mor og min bror... min far var her indtil kl. 21, hvor han desværre skulle på arbejde... men han fik da noget godt at spise, og hyggede nogle timer med os :)

Vi havde lavet tarteletter med høns i asparges til forret... Hovedretten var : kogeflæsk, hamburgerryg, kålpølser, grønlangkål og brune kartofler... Og til dessert var der citronfromage... Sådan er en god traditionel nytårsmenu herhjemme... og det får man ikke bare lige lov til at lave om på..

Jeg havde været så heldig at vinde et luftbombesortiment med 7 raketter i forskellige størrelser... og vi fyrede så et par stykker af i løbet af aftenen... og det var bestemt en god gevinst... for hulen, de var flotte :)

Da min far var kørt gik Bent, jeg, min bror og min mor hen til min veninde Mette og hendes familie og hyggede en times tid... rigtig hyggeligt...

Da vi så kom hjem, var der 2 , som ikke mente vi slap for en gåtur, så min bror og jeg måtte i det varme tøj og på tur med hundene... vi gik så en halv times tid, og da vi kom tilbage var klokken næsten 23:45, så det var frem med champagneglassene, Verdien (i stedet for champagne) og kransekagekonfekten, så vi var klar til kl. 24...

Vi gik så udenfor og kiggede fyrværkeri og ønskede naboer og andre forbipasserende Godt nytår... det var rigtig hyggeligt og vi stod ude indtil ved 00:30 tiden... vi fik også lige skudt de sidste raketter af...

Inden vi gik i seng fik vi rejemadder... det er igen en af de traditioner vi har :)

Min mor gik så i seng, men Bent, min bror og jeg sad lidt oppe og snakkede og jeg så Take That koncert i fjernsynet... omkring ved 2:45 tiden kunne jeg så ikke holde mig vågen længere, og jeg sagde pænt godnat...

Igår morges (torsdag) kom min far så herud efter arbejde og så sov han herude indtil vi skulle have rester i går middags...

Vi fik så afpyntet juletræet og smidt det ud inden vi skulle have noget at spise... og da familien så var kørt hjem, fik vi taget noget af julepynten ned, og det sidste er så kommet ned i dag... Så  nu kan man slet ikke se vi har holdt hverken jul eller nytår her :) men jeg glæder mig til at skulle holde det igen i år :) Og jeg klarede den da selv om jeg er på penicillin :)

Gider ikke lige lette mig og hente mit kamera, så billeder fra min nytårsaften må I lige vente med at få, men skal nok få lagt nogen ind :)

4 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig nytårs aften og som om i kom rigtig godt ind i det nye år..

    Krammer. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en nytårsaften lige efter mit hoved... jeg er ikke typen der gider feste og drikke alt for meget nytårsaften (lidt kedelig muligvis, men sådan er jeg altså bare) :) så dette var helt perfekt for mig :)

      Knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...