lørdag den 31. januar 2015

MR-scanning

Ja, som bekendt faldt jeg jo sidste weekend og slog mig godt og grundigt... var så ved læge i torsdags, fordi ingen piller ville tage smerterne.. min læge ringede så til røntgenafdelingen på Kolding Sygehus for at snakke med dem, også for at høre hvordan og hvorledes med det brev de havde sendt... Hun skulle så sende en henvisning til en MR-scanning og så skrive på henvisningen at det var efter aftale mellem x og x (de to røntgenoverlæger, som havde kigget på mine røntgenbilleder), og så ville de forsøge at få mig igennem hurtigst muligt..

I går ringede de så fra sygehuset og sagde at hvis jeg havde mulighed for at komme til Kolding i morgen søndag, så kunne jeg komme til scanning kl. 11:15, og det kunne jeg jo ikke sige nej til... har simpelthen så ondt, og selv om jeg har fået stærkere smertestillende medicin, så tager det altså ikke smerterne (så gør det altså også virkelig ondt - ja tak det er jeg klar over)... Jeg har så fået at vide af min læge, at jeg stadig skal sørge for at holde mig i gang, og ikke ligge for  meget i sengen eller på sofaen.. jo tak, jeg prøver at komme ud og gå et par gange om dagen, men det er satme svært når ryggen gør ondt... men jeg kæmper!!!

Nu glæder jeg mig bare til scanningen er overstået, og jeg så forhåbentlig bliver klogere i løbet af næste uge.. har ganske vist aldrig været igennem en MR-scanner, så jeg er lidt nervøs, men det skal nok gå... alt for at de kan finde ud af, hvorfor jeg har så ondt...

Håber I har en god lørdag derude :)

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig dejligt at du kan komme til så hurtig og det skal nok gå søde..
    Håber sådan de kan hjælpe dig og at du kan få det lidt bedre..

    Sender en masse kram og tanker.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde.. er også rigtig glad for at komme til så hurtigt... håber bare de kan finde ud af, hvad der giver de kraftige smerter, så jeg forhåbentlig kan komme videre :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...