mandag den 12. januar 2015

Alene hjemme

Jeg har været alene hjemme i dag... Eller det vil sige, jeg var alene hjemme fra kl. 8 til kl. 12, fordi Bent var til træning....

Fulgte ham til toget, gik hjem og ordnede lidt praktisk herhjemme og lagde mig så på sofaen og så Pretty Little Liars, lidt luksus må der gerne være når man er alene hjemme :)

Da Bent så kom hjem, fik vi lidt mad og så faldt jeg i søvn på sofaen... Sov så stort set frem til kl. 19, og jeg sidder allerede nu og overvejer om jeg skulle smutte i seng... Er så sindssygt træt for tiden, klokken var heller ikke en gang midnat, da jeg lå i min seng i går aftes...

Gik en god lang tur med Bimmer her til aften, og da jeg så kom hjem og skulle ud med Shang, havde jeg fået så ondt i lænden og ned i det ene ben (har døjet med det mange gange før), så nu ligger jeg på sofaen og har vanvittig ondt... Jamen det er jo så hyggeligt - eller noget...

Efter de sidste par dages regn og blæst, må jeg nok ærligt indrømme, at jeg glæder mig SÅ meget til det bliver forår, og vi kan komme i haven igen...

4 kommentarer:

  1. Lyder som om du virkelig har nydt lidt alene tid, det er nice.. Er han glad for at være igang med træningen?

    Håber ikke det er noget alvorlig med din lænd, mon det kan soves væk??
    Du har det nok lidt som mig, har brugt lidt for mange kræfter i december så nu er vi bare gået kolde..
    Jeg er træt konstant og kan næste ikke hænge sammen, men det plejer jo at gå over igen..

    Sender en masse tanker og varme kram. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har stadig ondt i lænden i dag, men håber da bestemt det snart går væk.

      Trætheden er her stadig... Kan sove hele tiden, så jeg kæmper for at prøve at holde mig vågen.

      Bent er rigtig glad for at være kommet i gang, så håber de kan hjælpe ham med at styrke knæet.

      Slet
    2. Jeg er godt nok også træt og min søvnrytme er godt nok skæv..

      Kunne været fedt hvis han blev rigtig glad for det og det så også virker på knæet.. krydser fingre.. :D

      Knus <3

      Slet
    3. Jeg går i seng omkring midnat for tiden og står så først op omkring middagstid... Er virkelig så træt...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...