lørdag den 31. januar 2015

Frisørbesøg

I dag kom det så vidt... for førstem gang i ca 4 år var jeg ved frisør... altså, jeg har fået klippet spidser i alle de år, men nu skulle der ske noget...

Jeg var simpelthen blevet så træt af, at jeg ikke kunne redde mine efterhånden MEGET filtrede spidser ud... så de måtte af...

Traf så den beslutning at der skulle 15-20cm af for at jeg fik alle rester af hårfarve ud af mit hår, så mit hår nu har sin naturlige farve...

Og jeg er super godt tilfreds... nu kommer mine naturlige krøller frem, og mit hår har fået mere fylde :-) Love it!!!

2 kommentarer:

  1. Man ser så dejligt frisk og ny ud når man har fået klippet så meget af. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det :) og det vokser jo ud igen, og mit hår var virkelig blevet slidt at se på, så der skulle ske noget drastisk :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...