tirsdag den 20. januar 2015

Ugens hurtige (lidt forsinket)

Eftersom vi var uden internet fra i fredags og frem til i dag, og jeg har haft meget bøvl med min ene skulder siden lørdag, så fik jeg ikke lige skrevet ugens hurtige i søndags... men de kommer her:

  • Har haft meget bøvl med skulderen... den er øm og meget varm... tror måske jeg har overbelastet den.
  • Bent er kommet i gang med træning. 
  • Er blevet truet af nogen, som skulle have fat i Jessica. 
  • Har fået gået nogle gode lange ture.
  • Jeg har fået ryddet op i mine bøger og smidt en masse hen til genbrugen. 
  • Jeg har været rigtig huslig og ordner alt praktiske herhjemme de dage Bent er til træning. 
  • Jeg har overvejet fremtiden hvad angår arbejde. 

8 kommentarer:

  1. Lyder da spændende at du overvejer fremtiden.. Noget du vil fortælle mere om? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går og overvejer at tage ny uddannelse... har jo ganske vist en kontoruddannelse, men den har jeg jo ikke brugt i nogle år, så enten få den opdateret eller også tage en anden uddannelse... har et par muligheder oppe at vende, men ved ikke helt endnu, hvad jeg skal :)

      Slet
  2. Lyder ikke særlig behageligt at du er blevet truet :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre sket et par gange, at jeg er blevet truet pga Jessica... men nu ved kommunen det også, og sker det igen går vi til politiet, og så må de tage affære.... vi har gjort Jessicas mor opmærksom på det, men hun er fuldstændig ligeglad, for hendes lille "engel" kan jo ALDRIG gøre noget galt. Og så er det sådan set ligemeget, hvad der sker med os. Sørgeligt men desværre sandt.

      Slet
    2. Ej for filan da!!! Det er sgu forkasteligt :/

      Slet
    3. Ja, det var ikke lige sådan jeg havde regnet med tingene ville udvikle sig.. men det er det desværre gået hen og har gjort...

      Håber bare snart der kommer ro på.

      Slet
    4. Det krydser jeg alle mine fingre for:)

      Slet
    5. Med både politi og kommune inde over, så kan man jo kun håbe :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...