torsdag den 28. december 2017

Julegavehøsten anno 2017

Præcis som de foregående år, var julegavehøsten også i år over al forventning... hverken Bent, Silas eller jeg klager... og ingen gaver skal byttes, så det er jo helt perfekt. 

Her er hvad jeg/vi fik (det er udelukkende mine gaver samt de gaver Bent og jeg fik fælles, der er nævnt her): 

Af min bror og mine forældre fik vi: 

2 stk Royal Copenhagen Stjerneriflet krus

2 stk Royal Copenhagen stjerneriflet tallerkner

1 Royal Copenhagen stjerneriflet skål 

Georg Jensen juleklokke med "2017" indgraveret (året hvor vi fik vores guldklump)

Af Bent fik jeg: 

Sæson 7 (sidste sæson) af Pretty Little liars

Bluray boks med "Skønheden og Udyret" og "Askepot"

Den mellemste Kähler vase med perlemor

Af Silas, Bimmer og Shang fik jeg: 

Endnu en engel til min "Little things mean a lot" samling. Den forestiller en gravid, og den ønskede jeg mig allerede, da jeg ventede Silas. 

Af Mette og Jens + unger (min veninde + familie) fik vi/jeg: 

En lækker bodybutter med granatæble (hvilket jeg elsker)

Vi havde ønsket os en ny elkedel, og det fik vi. 

Af Silas fik vi: 

En kalender for 2018

Af Rikke og Simon + unger (en anden veninde + familie) fik vi: 

2 små Christiansfeld stjerner












4 kommentarer:

  1. Lækkert med nyt RC - jeg fik også en elkedel, egentlig en praktisk og kedelig gave, men fandt en der var så fin, at den var sjov at få.

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes at det er svært ikke at ønske mig praktiske ting efterhånden. Er virkelig en klovn til at finde på ønsker, der ikke er et eller andet praktisk, som vi står og mangler :)

      Slet
  2. Ej nogle lækre gaver... Synes det RC er mega flot, men tror desværre ikke jeg ville få det brugt nok til at eje sådan et.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kommer heller ikke til at bruge det til hverdag julen igennem, men ønsker mig det alligevel :) Da vi var i Kbh for nogle år siden, så vi et helt julebord dækket med det inde i Illums Bolighus, og der sagde jeg til Bent at det ønskede jeg mig.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...