søndag den 3. december 2017

Kalendergave 1. december

Ligesom de andre år, så får jeg igen i år kalendergaver af min bedre halvdel. Jeg plejer at få d. 1. december + de 4 adventssøndage og juleaften (hvis den altså ikke også falder en søndag, som det er tilfældet i år).

Jeg fik naturligvis derfor en gave i fredags, men eftersom der har været en del at se til i weekenden, har jeg faktisk overhovedet ikke haft computeren åben, så min 1. decembergave viser jeg her i stedet :) 
Og inde i gaven var et par lyserøde sutsko - og det var 100% lige, hvad jeg manglede. Jeg er konstant en frossenpind, og især fødderne fryser jeg helt enormt. Så jeg har tit (og jeg mener virkelig tit), snakket om, at jeg skulle have købt nogle sutsko, men jeg er jyde og rider ikke samme dag, som jeg sadler, så derfor er det
blevet ved snakken. Nu mente Bent så, at det var på tide jeg fik nogen, og det er jo bare dejligt med en mand, som rent faktisk lytter til, hvad jeg siger :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...