onsdag den 11. marts 2015

En effektiv dag

Siden jeg skrev mit indlæg tidligere i dag, har jeg fået udrettet en masse (set i forhold til, hvad jeg har lavet de sidste mange dage)... 

Fik vasket den smule op, som stod i vasken fra i går aftes og i morges, og derefter besluttede jeg mig for at nu, hvor det var så godt vejr, så kunne jeg udnytte tiden til at gå en tur med hundene... først en god tur med Bimmer og derefter Shang... Det var jo godt vejr, så det ville næsten være synd at sidde indenfor... 

Da begge hunde havde været ude, var det tid til at ringe til den advokat, som jeg har rådført mig med herunder alt det med det fald, jeg var udsat for i januar... Hun har nu alt, hvad der omhandler den sag, for nu bliver der rejst erstatningskrav, så der kan jeg ikke rigtig selv køre den videre... Og heldigvis er det en flink advokat jeg har, så det hjælper meget :) 

Fik så en god snak med hende, og så ringede jeg til min bedre halvdel og snakkede med ham.. han havde været i Kolding i dag til psykologiundervisning, så skulle lige høre ham, hvordan det var gået, for de havde haft nogle lektier for, som jeg havde hjulpet ham med (baseret på mine egne erfaringer med angst og depression)... Og det havde vakt stor interesse hos deres underviser (uddannet psykolog), så det var jo perfekt... 

Bestemte mig så for at vade de max 100 meter op til banegården og hente Bent, da toget kom ind... vi snakkede så om at gå en tur og nyde det gode vejr (jeg skal stadig ud og gå en tur hver dag for at holde mig i gang), og det blev så til en lille times gåtur - inklusiv alle mine pauser... 

Fik mig så en lille morfar i eftermiddag... men inden da nåede jeg lige at læse min e-journal fra da jeg var på Vejle Sygehus, og det fik lige mit blodtryk op, for der var ikke ret meget af det, som de havde skrevet, som stemmer overens med, hvordan det egentlig var... og de har udeladt nogle ting, som nok i min verden burde med... så måtte lige bruge lidt tid (det tager altså bare længere tid, når man er nødt til at holde pauser hele tiden, når man ikke kan holde ud at kigge på skærmen længere) på at skrive en email til neurologisk afdeling, for at høre, hvorfor de har skrevet noget forkert og udeladt nogle ting... når og hvis min journal skal bruges i en erstatningssag, så synes jeg jo det er vigtigt alt er med!!!

Manden lavede mad i dag, da jeg lå og fik mig en (velfortjent) morfar... elsker når jeg vågner op og kan dufte mad... især når jeg vågner forvirret og totalt panisk over at luren blev længere end beregnet, og jeg ikke kan overskue tanken om at maden skal laves.. 

Aftenen har vi brugt på at sidde og hygge os med bl.a Masterchef... og om lidt kommer der Paradise Hotel... ja ja, det er altid sjovt at more sig over andres dumheder på tv... 

Hundene har fået deres aftentur og ligger nu og snorker begge to... ak ja, hvem der bare var hund indimellem... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...