fredag den 6. marts 2015

Jeg er her endnu...

Ved godt jeg virkelig har forsømt bloggen den senere tid, men har det svært lige for tiden med alt det der sker på det personlige plan, så bloggen har simpelthen været lidt nedprioriteret..

Jeg har ikke glemt nogle af jer læsere, men der har bare været så meget...

Jeg skal stadig tage smertestillende medicin (indtil videre frem til d. 23. april), og sløver mig som bare pokker... derudover kaster jeg op hver dag, så kan ikke rigtig opretholde mit energiniveau.... så det er ikke unormalt at jeg sover nogle timer om eftermiddagen og igen om aftenen på sofaen... min krop kan slet ikke finde rundt i det hele, og så har det ikke gjort det bedre, at der har været alt det bøvl med Jessica og hendes latterlige kæreste... fatter virkelig ikke, hvad de selv tror de får ud af at true os... men det viser jo bare, at deres hjerner ikke er på et alderssvarende trin (ja undskyld min holdning, men mener de er lige syge i hovedet begge to... og især med de løgne Jessica er kommet med om både Bent, mig og min familie)...

Og jeg lover tit mig selv, at jeg vil blive bedre til at blogge, men der er bare ikke overskud til det lige for tiden... jeg blogger når jeg har overskud til det.... og kan godt ske det "kun" er 1-2 gange om ugen, men jeg prøver....

I denne weekend har vi heldigvis ikke rigtig nogen planer, så der skal vi være herhjemme og hygge os... måske jeg kan få kigget lidt på bloggen i denne weekend, men vil ikke love noget :) jeg tager én dag ad gangen, og så ser jeg, hvad den fører med sig :)

Ville bare lige lade jer vide, der stadig er liv i mig :)

6 kommentarer:

  1. Tænker så meget på dig søde.. Ville ønsket jeg kunne gøre noget.
    Husk at skriv hvis du får brug for det, jeg er lige her.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg godt du er søde... og det betyder rigtig meget <3

      Håber snart jeg er ovenpå igen... ved godt det ikke lige sker fra den ene dag til den anden, men jeg prøver :) får dog slet ikke ordnet alt det, jeg gerne vil... men sådan er det jo bare :)

      Knus <3

      Slet
    2. Nu du er på toppen igen må vi finde på noget..
      Kunne være hyggeligt hvis du kom til Fyn og hyggede med Gizmo og jeg engang..
      Ellers må vi komme til dig.

      Knus <3

      Slet
    3. Mon ikke begge dele nok skulle kunne lade sig gøre på et eller andet tidspunkt... :)

      Om ikke andet så forhåbentlig efter 23. april når jeg atter har været på sygehuset... orker ikke at gå meget længere og have det på den måde... så det skal gerne snart gå fremad :)

      Slet
    4. De kan jo nok desværre ikke gøre dig rask d 23, men bliver da rart at de finder ud af hvad det er og så ved du hvad der skal til for at du kan få det godt igen..

      Knus <3

      Slet
    5. Skal muligvis have lavet en rygmarvsprøve for at de kan se, om jeg har beskadiget nogle nerver... det gruer jeg lidt for, men hvis det kan hjælpe dem med at se, hvad de kan gøre for mig, så er jeg villig til at prøve alt...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...