fredag den 28. februar 2014

30 day blog challenge dag 12

Hvordan fandt jeg blogspot og hvorfor blogger jeg.....

Tjah... kan starte med det sidste først... Jeg blogger primært for min egen skyld, fordi jeg synes det er hyggeligt... jeg ved godt, jeg ikke har vildt mange læsere, men jeg blogger ikke for at hele Danmarks befolkning skal vide en masse om mig... Det er da for de læsere jeg har, jeg blogger - ikke nødvendigvis for at jeg skal lokke en masse til... det er en ekstra bonus... og dem, som kommer igen, de er jo nok blevet fanget af hvad jeg blogger om...

Jeg blogger ikke for at følge strømmen... det er en form for dagbog - selv om jeg ikke fortæller alle personlige ting (nogle ting skal man kende mig for at vide)...

Jeg har tidligere brugt wordpress til min blog, men synetes ikke rigtig jeg fik det optimale ud af at have blog derinde, så gik på jagt efter et andet sted, og så hørte jeg andre omtale Blogspot, og så måtte jeg lige ind og lure, om det måske var noget :) og det viste sig hurtigt at det var meget mere mig at blogge herinde :) jeg er ikke så teknisk dygtig til at det med super fancy designs, men her kan jeg da selv finde ud af at redigere i  mit design.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes din blogger er hygge og totalt nede på jorden, det er virkelig rart at der stadig findes sådan nogen i bland alle de andre.. ;)

    Jeg bruger også selv blogspot og har ikke prøvet andet. Jeg blev rådet til at vælge det til at starte med og tror aldrig jeg kommer til at skifte. Elsker at det er så simpelt og lige til.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Tak søde...

    Jeg holder meget fast i at min blog er min blog.. Og jeg bestemmer indholdet... :)

    Hvis ikke jeg kan have mig selv med undervejs i indlæggene så er der ingen grund til at blogge :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...