mandag den 24. februar 2014

30 day blog challenge dag 8

Mine mål / gøremål for denne måned og hvorfor...

Et af mine helt store mål denne måned har været at få vægten ned på 90 kg... det har været en kamp at tabe mig, men er inde i en god stime, og er kommet lidt længere ned end hvad mit mål var :) mit store delmål er 87 kg, og der er jeg næsten :)

Et andet af mine mål for denne måned har været at komme lidt i haven hvis ellers vejret tillod det... og for en gangs skyld må vi konstatere at vejrguderne har været søde ved os denne vinter... Vi har allerede nu forårsagtig vejr, så vi har fået ordnet lidt i haven.. Bl.a. har vi fået sat fuglehus op (det skal jeg simpelthen have i min have) :)

Derudover har der været nogle småting herhjemme, som jeg gerne har villet have klaret, og de er næsten ordnet allesammen, der mangler et par enkelte, men kender I ikke det med at man tænker "det kan vi lige ordne i morgen", men uden man lige får det gjort.. det er sådan et par ting, vi mangler :) så det skal jo nok blive ordnet på et eller andet tidspunkt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...