onsdag den 19. februar 2014

30 day blog challenge Dag 3

Hvad lavede du i dag...

Jeg har haft en rigtig hyggelig dag i dag faktisk...

Vågnede kl. 8:15 og kunne så ikke rigtig sove længere, så jeg stod op... Skulle hente Bimmer hjemme ved mine forældre ved 10-11 tiden, så formiddagen skulle bare gå indtil jeg kunne køre hjemmefra...

Da klokken så blev 10 kørte jeg så mod Kolding for at hente min vovse... og hold da op, hvor har jeg savnet ham... Fik så lige ordnet et par ting med min far, da jeg var derhjemme...

Var så hjemme i Vamdrup igen ved 12 tiden, og så skulle Bimmer og Shang lige tonse lidt rundt ude i haven... Og Bimmer skulle lige snuse om der nu havde været andre vovser i hans have, mens han ikke havde været hjemme...

Da vi så var kommet indenfor og Bimmer lige havde fået snust hele huset igennem, gik Bent og mig ned til vores smykkebutik og købte et Pandora armbånd til mig mor... Hun mistede jo sit armbånd, da de havde indbrud,  og så skulle hun jo have et nyt... og det passer jo så fint, at vores smykkebutik ar 50% på alt deres Pandora, så min far sendte os i byen for at købe et til hende :)

Bent syntes så også lige, at jeg skulle have et ekstra armbånd, nu hvor det var halv pris... og så fik jeg lige et vedhæng mere i dag.... elsker den mand <3

I eftermiddags var mine forældre så lige ude ved os... de skulle lige hente mors gave, og så havde jeg vundet et armbånd på QXL, som mindede rigtig meget om et andet armbånd, som også blev stjålet... så det skulle hun jo også lige have.. Vi fik så lige ordnet en del praktiske ting mens de var herude, så det var godt nok...

Lige nu sidder vi så og se Big Brother, mens jeg får ordnet blog, samt tjekket lidt FB :)

Det er min dag indtil videre.... der sker nok ikke så meget vildt mere i dag... Håber I har en god aften derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...