lørdag den 15. februar 2014

Endnu en dag på langs....

Jeg er stadig syg... har feber og hoster så jeg snart kunne få kælenavnet "Søløven"... i går lå jeg faktisk på sofaen næsten hele dagen... halvsov sådan lidt det meste af eftermiddagen, men ellers lå jeg bare sådan lidt i min egen lille verden...

Bent var dog helt enestående, og sørgede for at opvarte mig rigtig godt :) han kom med noget varmt at drikke, sørgede for at jeg havde min dyne og sådan... og så lavede han mad til mig :)

Det var jo, som bekendt, Valentines Dag i går, og jeg fik da også en gave i den anledning... Fik 2 charms til mit Pandora Armbånd... En rigtig dejlig gave :)



Jeg havde da selvfølgelig også sørget for en lille ting til Bent i går :) Havde fået lavet en lille gave med 3 specielle øl, nogle lakridser og 4 små chokoladehjerter... den blev han rigtig glad for, så det var jo bare super :)

Der er jo Vinter OL i fjernsynet de her dage, og det passer jo perfekt, så er der noget at se, når man alligevel ligger syg og ikke har overskud til ret meget...

Håber I har haft en god Valentines Dag, de af jer, som fejrer det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...