torsdag den 27. februar 2014

30 day blog challenge dag 10

Lidt forsinket kommer her gårsdagens indlæg...

En madvare som jeg kan leve af...

Jeg er en smule kræsen, men omvendt er der heller ikke én bestemt madvare, som jeg simpelthen ikke kan undvære... Der skal være variation i maden, og derfor spiser jeg heller ikke det samme flere dage i streg, for så bliver jeg simpelthen træt af det...

Men hvis jeg endelig skulle vælge noget må det være yoghurt, da det er det tætteste jeg kommer på noget jeg simpelthen altid kan spise...  

3 kommentarer:

  1. Har du ikke lavet to indlægs om det??? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, havde kigget forkert, så fik lavet 2 indlæg om det samme... men har rettet det nu, så det følger "planen" :)

      Slet
    2. Synes nok det så lidt sjovt ud.. ha ha... :P

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...