fredag den 21. februar 2014

Wow - et almindeligt indlæg :)

Selv om jeg er i gang med min 30 day blog challenge, så skal der da selvfølgelig alligevel skrives almindelige indlæg...

Var ved lægen i dag og få lavet hjertekardiogram... så må vi se om det viser noget uregelmæssigt... min familie har generne for dårligt hjerte, og div. følger deraf, så det er jo kun godt nok at blive tjekket :)

Var så lige en tur i Imerco bagefter... de havde jo lige nogle godt tilbud, så nu er der købt et par gaver (I know VIRKELIG god tid), men det var nogle ting der var 50% på, så det måtte da købes...

Jeg er stadig ikke kommet af med min søløve hoste, og det er ærlig talt begyndt at irritere mig grænseløst... Bliver SÅ svimmel af alt det hosten, og indtil videre har ingenting hjulpet, så synes godt snart det må fise videre til en anden, så jeg slipper for det... jo mere jeg hoster, jo sværere får jeg ved at trække vejret ordentligt...

Jeg faldt i søvn på sofaen i eftermiddags, så da jeg vågnede var jeg helt rundt på gulvet, fordi jeg ikke var kommet i gang med at lave mad.. Det skulle jeg dog ikke spekulere på, for det havde Bent og Jessica sørget for... jeg skulle bare lette mig, og sætte mig ud til bordet og spise :) det kan man da kalde luksus :)

Ellers står den på afslapning og hygge med familien her i weekenden... Bent er langt om længe helt rask, så det er skønt :)

Nå, må hellere snart overveje at komme ud og gå aftentur med vovserne... de ligner nogen der godt synes mor snart kan lette røven :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...