torsdag den 27. februar 2014

30 day blog challenge dag 11

En youtube video jeg specielt godt kan lide...

Igen, der er mange... hver sin video med hver sin betydning... så har valgt et par stykker, som betyder noget særligt...


Sangen "Gadedreng" med Joey Moe har en helt særlig betydning for Bent og jeg... Til vores bryllup havde Bent valgt at spille denne sang for mig, fordi den minder så meget om ham... Hvis man ikke vidste bedre, og man kender Bent, så kunne man tro sangen var skrevet om ham...

Sangen gik lige ind ved mange af gæsterne, og selv min mor, som ellers ikke er til "alt det pangel musik" måtte indrømme at den faktisk var rigtig god, og hun måtte selv ud og investere i hans cd...




"Secrets" med OneRepublic er uden tvivl en af mine absolutte yndlingssange... Michael Bublé's stemme er helt eminent, og jeg hører gerne deres sange om og om igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...