mandag den 3. februar 2014

Svigermødre

Mange af os har én, eller i hvert fald har haft én... Men vi kender næsten alle historier om skrækeksempler... jeg taler om Svigermødre!!!!!!

Før jeg mødte Bent, har jeg ikke rigtig haft nogen, jeg ville betragte som min svigermor - ingen jeg var tæt nok på... Men Bents mor virkede glad for mig fra starten, og jeg var glad for hende...

Som årene er gået, er det så blevet klart for mig, at hun ikke var så glad for mig, som hun har givet udtryk for... Snarere tværtimod.. Hun er mere glad for Bents ex kærester, og hvor mange gange jeg ikke har måtte høre på diverse historier fra hvor hun har snakket med dem.. og så har jeg siddet sådan lidt med en "Øh hallo, han er altså sammen  med mig, så hvad fanden rager hans ex'ers liv egentlig os" følelse bagefter...

Men hun har sq egentlig aldrig rigtig accepteret, når Bent har sagt noget til hende om det... hun har nærmest bare været ligeglad.. Og det er så også en af grundene til, at vi ikke har nogen kontakt med hende i dag... Hun har altid favoriseret Bents søster, og jeg har haft svært ved at gøre ret meget rigtigt.

Hun har været rigtig god til at pointere de ting enten Bent eller jeg har gjort forkert, og jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange, vi har hørt fra andre i Bents familie at nu har vi gjort det eller det... Og det gider man altså bare ikke finde sig i i længden... Det kan altså blive for meget...

VI har nu ikke haft nogen kontakt til min svigermor i næsten 3 år, og savner jeg hende?? Fandme nej... Hun går godt nok og siger til alle, at hun savner os ih og åh så meget, men alligevel vælger hun ar bevare kontakten til Bents ex'er, for som hun siger: "Der er ingen, der skal bestemme hvem hun snakker med".. og nej det er der ikke, men så skal hun heller ikke regne med at jeg gider snakke med hende... mit liv rager ikke nogen ex'er....

Har hørt af omveje, at hun er SÅÅÅÅÅÅ ked af hun ikke var med til hverken Jessicas konfirmation eller vores bryllup, men det kan jeg bare ikke bruge til noget... Hvis hun virkelig ønskede vi skulle være i hendes liv, så ville hun nok også kigge på sig selv og måske prøve at ændre nogle ting!!! Ja jeg siger det bare!!!

Det skal så lige tilføjes, at min svigermor i dag er gift med én af Bents onkler, så selv om hende og min svigerfar blev skilt for en del år siden, så er hun stadig en del af den familie...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...