onsdag den 5. februar 2014

Humøret er vendt en smule

De sidste par dage, hvor vi har haft solskin, har jeg egentlig været i ganske godt humør... Har været ude og gå nogle ture om dagen, og nydt solen og dagslyset... Det har jeg virkelig haft behov for tror jeg...

Selvfølgelig har jeg stadig haft enkelte nedture, hvor jeg bare har ligget under min dyne, men prøver at bestræbe mig på at jeg SKAL lave et eller andet praktisk herhjemme hver dag. Det kan være vaske en maskinefuld tøj, gøre rent, vande blomster, støvsuge osv... og holder den da indtil videre...
 
Jeg har været i gang med at omdøbe billeder på min harddisk... var kommet lidt langt bagud, så der lå efterhånden ALT for mange billeder, jeg skulle i gang med, så det var jo bare at komme i gang... :) er dog ikke kommet så langt endnu, men det skal nok komme stille og roligt...
 
Synes det er sjovt at sidde og kigge billeder... får taget så mange sjove og underlige billeder... man kan så godt se, det som regel er mig, der tager billeder - der forefindes ikke lige så mange billeder af mig, som der gør af Bent, Jessica og hundene :) men sådan er det jo bare :)
 
Dog faldt jeg over et billede fra sidste år, hvor jeg går og slår græs, og man kan godt se der er blevet næsten 10 kg mindre af mig siden dengang... Puha da, kan godt få det lidt skidt når jeg ser sådan et billede, men heldigvis har jeg jo gjort noget ved det...
 
Har da også fået opdateret mit galleri lidt... der skal nok løbende komme flere billeder derinde, men det tager lige lidt tid :)
 
Nå, ville bare lige hurtigt smide et indlæg inden jeg skal overfalde støvsugeren :) Ha en god dag derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...