tirsdag den 25. februar 2014

30 day blog challenge dag 9

Noget jeg er stolt af fra sidste måned....

Bum bum, den var straks sværere.... synes faktisk det er svært at finde noget fra sidste måned, jeg er decideret stolt af...

*tænke tænke*

Vi flyttede jo mellem jul og nytår, og jeg er lidt stolt af at jeg en uge inde i Januar, faktisk kun havde 3 flyttekasser stående i stuen...

Jeg er generelt stolt af at jeg går med hundene hver eneste aften inden sengetid... Bent er selvfølgelig  med nogle gange, men ellers går jeg selv med hundene. Uanset om det har regnet, sneet eller været pisse koldt, går jeg troligt med dem, en ad gangen... Det synes jeg godt jeg kan være stolt af :)

1 kommentar:

  1. Synes du er for sej søde.. Du har så meget at være stolt af <3

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...