tirsdag den 11. februar 2014

Jeg er her endnu

Har ikke lige været så aktiv på nettet de seneste uges tid...

I torsdags havde mine forældre indbrud, hvor der blev stjålet bl.a bærbar computer, et smykkeskrin med indhold samt diverse andre ting... så der er gået meget tid med at hjælpe dem med at få styr på alt med forsikringen...

Og så har de fået Bimmer hjem og figurere som vagthund :) så gad godt vide om de latterlige røvhuller tør komme igen... Håber så meget de blive fundet!!!!!!!!

Ellers er vi kommet lidt i gang med haven herhjemme... lidt kan vi jo godt få lavet nu hvor der ikke er frost... det er så hyggeligt og gå og pusle med en masse ting synes jeg...

Har fået sat fuglehus op ude i haven, så nu kan vi fodre fuglene... vi skal godt nok have fat i et nyt på et tidspunkt, men indtil videre fungerer det andet ok :)

Og så har jeg langt om længe fået sat min bøjlestang ordentlig fast inde i walk innen... så nu kan jeg få ordnet noget af det sidste tøj... det er skønt...

Vi har været ude og gå en lang tur med Shang i dag, så han er bare død nu... han gider knap nok rejse sig for at få godbidder, så er den også slem da ;)

Kan godt mærke det hjælper meget på humøret, at det solen skinner og der er begyndt at være tegn på forår udenfor... det hjælper mig rigtig meget at jeg kan komme ud og gå en masse lange ture - både med og uden mand og vovser... så der er bedring forude... og heldigvis for det :)

Nå vil komme lidt videre med lidt praktiske gøremål inden Bent og mig skal ned og bowle en time senere på dagen... Vores bowlingcenter har nemlig gratis bowling i dag, fordi deres Facebook side rundede 500 Synes godt om tilkendegivelser :) og det skulle da udnyttes :)

2 kommentarer:

  1. Hej søde..

    Det er forfærdeligt at dine forældre har haft indbrud.. Jeg har aldrig forstået at nogen mennesker kan være så langt ude at de kan finde på den slags.. Godt at Bimmer kan passe lidt på dem.. ;)

    Jeg ville virkelig ønske at vi havde en have. Jeg har i flere år manglet at ha en have og håber vi i år kan finde nogen andet at bo i med have. Det ville helt sikkert også gøre at jeg kunne komme lidt mere ud.

    Håber i havde en super hyggelig bowling tur.. <3

    Knus og Kram <3

    SvarSlet
  2. Tak søde..

    Ja det er godt nok vi har 2 hunde lige i denne her situation :) så kunne de sagtens få den ene hjem og passe på :) og det gør han så sandelig også. Han gøer helt vildt når der går nogen forbi deres hus om aftenen når det er mørkt, så han er en god vagthund :)
    Jeg er så glad for vi har en have.. Det havde vi også, der hvor vi boede før, men denne her er mindre og dermed langt mere overskuelig, så det er skønt. Vi har alt den plads vi har behov for udenfor, så det kunne ikke være bedre.
    Vi havde en rigtig hyggelig bowlingtur, det er kun 2. gang i alle de år vi har kendt hinanden, vi har været ude og bowle sammen - og førte gang vi har været af sted alene, så det var rigtig hyggeligt <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...