onsdag den 4. februar 2015

Lidt Mette-tid

Så er det atter onsdag... Bent er til træning i Kolding, så formiddagen står på Mette-tid herhjemme...

Ikke at jeg laver det vilde, når jeg er alene hjemme, men jeg hygger mig da...i dag står den på Huset på Christianshavn :) jeg kan stadig ikke lave de vilde huslige pligter, det må jeg heller ikke for Bent... Så jeg går og nusser lidt med nogle småting, bl.a lidt vasketøj...

Solen skinner i dag, det er jo helt forårsagtigt... Jeg ville gerne ud og gå, men kan ikke gå ret langt uden at ryggen laver så mange problemer... synes tiden går vildt langsomt til jeg kan få svar på den MR-scanning...

Kan godt mærke jeg ikke har været så fysisk aktiv siden mit fald... ved ikke rigtig, hvad vægten siger... men tror jeg har taget en smule på, men lige nu tager jeg det heller ikke så tungt... har ingen energi til noget som helst.. er konstant træt og kan godt mærke virkning fra de smertestillende piller, som jeg får... de tager ikke alle smerter, men de gør mig træt, så jeg i det mindste får sovet nogle timer hver nat.. det bliver ganske vist ikke til de tilrådede 8 timer om natten, men som regel får jeg da sovet 3-5 timer uden at vågne fordi jeg får ondt i ryggen...

Glæder mig til det bliver forår.. glæder mig til at komme i haven... glæder mig til at al den latterlige sne er væk... altså, jeg har ikke noget i mod sne, når den ligger nyfalden er ser rigtig hyggeligt ud.. men når det bliver til is, så står jeg altså af... det gider jeg simpelthen ikke...

Nå, må hellere komme i gang med at lægge vasketøj sammen... det ordner jo ikke sig selv :)

2 kommentarer:

  1. Alene tid er altid dejligt også selv om man savner den man elsker.. :D

    Jeg håber snart de ringer og giver dig svar og at det ikke er noget alvorligt..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg får svar i morgen... skal til læge igen d. 16.februar, fordi der er nogle nerver der driller både i ryggen og i lænden... så må vi se, hvad det hele ender ud med... Gider snart ikke have ondt længere!!!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...