tirsdag den 17. februar 2015

Endnu en af de morgener....

Det er endnu en af de morgener, hvor jeg ikke kan sove... jeg tog mine piller, som jeg skulle inden jeg gik i seng, og gik så i seng ved 2:30 tiden.... vågnede så igen kl. 5 og har så ikke kunne sove siden... lagde mig så ind på sofaen, hvor jeg nu sidder og ser Olsen Banden..

Har så i mellemtiden også lige været nede ved bageren og hente et rundstykke... får ikke ret meget at spise de her dage fordi jeg kaster op hele tiden... så jeg prøver at spise når jeg føler maven har brug for mad... det er ganske vist ikke specielt sundt, men det er trods alt bedre end slet ingenting at få ned i maven...

Jeg skulle have været til læge i går og snakke med ham om, hvad der videre skal ske... men lægen var syg, så jeg skal først derhen på torsdag.... havde ellers set frem til at kunne komme videre, men det må så lige vente et par dage endnu...

Alle de piller jeg får trætter mig godt nok... og jeg er så svimmel, så jeg trisser nærmest rundt i min egen lille bobbel og ligner mest af alt én, som er pissefuld... lige nu hader jeg virkelig ham, der bor deromme, hvor jeg faldt.... at jeg skal have det sådan her på grund af hans dovenskab - det er simpelthen ikke fair... Bent er også helt bekymret for mig, fordi jeg har det sådan..

Jeg ville så gerne ud og cykle eller gå nogle lange ture, men tør simpelthen ikke så længe jeg er så svimmel og har sådan hovedpine... Bent vil heller ikke rigtig lade mig forlade huset alene, så det er lidt udelukket, at jeg kommer for langt omkring...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...