søndag den 9. april 2017

Ugens hurtige (uge 13+14)

Hermed kommer de hurtige for de 2 foregående uger: 
  • Vi har fået købt barnevogn, så der er ved at være styr på mange af tingene til Silas.
  • Vi har fået plantet lidt ud i krukker på terrassen.
  • Alt babytøj er vasket og sorteret i størrelser.
  • Vi har fået købt "Mine første år" som vi er i gang med stille og roligt at få udfyldt.
  • Grillen kom ud og i brug sidste weekend, og den har været i gang efterfølgende også.
  • Bedst som jeg troede jeg var ved at være rask, er den stoppede næse og hosten vendt frygteligt tilbage.
  • Jeg har fået begyndende bækkenløsning, så der skal jeg i gang med behandling med akupunktur, når vi lige har fået lidt mere styr på kvalmen.
  • Vi var til møde på kommunen, hvor vi samtidig også mødte vores kommende sundhedsplejerske. Hun er vildt sød, så det er jo helt perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...