fredag den 28. april 2017

En spontan Ikea tur

I mandags vågnede jeg (som sædvanlig ved 8 tiden), og efter hundene havde været ude lagde vi os ind i sengen igen, hvor jeg så lå og tjekkede Facebook, Min mave osv (ja ja, man kan jo lige så godt udnytte de vågne morgentimer til at tjekke "nyheder"), og så ringede min mor... hun ville høre om jeg havde nogle planer for mandagen, og det havde jeg så ikke, så hun ville høre om ikke jeg ville med en tur i Ikea, for hun havde en god dag, og havde lyst til at tage i Ikea, og det skulle hun jo altså ikke spørge om 2 gange, for jeg havde lige en puslepude, jeg gerne ville over og købe.

Hun kom så ud og hentede mig og så gik turen til Odense... vi tog os god tid til at gå og kigge, det er jo også begrænset, hvor hurtigt jeg kan komme rundt, men så må vi jo bare holde de pauser, der nu er nødvendige.

Da vi havde været hele møbelsektionen igennem og fundet lidt forskelligt, som vi skulle have med hjem, ville min mor give frokost, og det skulle hun da have lov til... vi valgte så en gang marineret laks med kartoffelsalat og ærter, og det smagte pragtfuldt.

Så kom vi så til alle de rigtig spændende ting, og denne gang var da ingen undtagelse... jeg fik fyldt en del ting i vognen, og min mor ligeså.

Jeg fik bl.a. købt 4 gallerihylder, som vi ville bruge til billederne på vores hundevæg... vi har en væg med billeder af vores vovser (både dem, vi har nu plus dem, som vi savner), og dem satte vi så op tirsdag (tror jeg det var). Og det er faktisk blevet rigtig godt. Nu skal vi så bare have fat i nogle flere, så vi kan få ændret lidt rundt i stuerne. Og mor har da lige et par gange mere med kemo, så jeg har da en chance for at komme over og hente dem ☺

Fik da selvfølgelig også købt både puslepude og betræk dertil + lidt forskelligt andet til Silas. Og så fik jeg også nogle æbleduftlys med hjem. Så jeg havde en helt fin tur derover, og bagagerummet på bilen var da også godt fyldt op ☺


2 kommentarer:

  1. Elsker bare sådan nogle spontane ture og dejlig at hun havde en god dag..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det passede mig ganske fint, at jeg lige kunne komme derover, også at det blev en dag, hvor vi ikke var på sygehuset. For det er lidt mere hyggeligt at være 2 af sted.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...