søndag den 23. april 2017

Ugen der gik (uge 16)

Så er endnu en uge ved at være gået,  og det er dermed atter tid til at komme med en opsummering af den forgangne uge:
  • Jeg var til glukosebelastning... ikke så slemt, som jeg havde forventet, men møghamrende kedeligt at sidde og vente 2 timer efterfølgende.
  • Torsdag var vi til gennemscanning, og scanningen viste en helt perfekt Silas, så mor her er glad.
  • Bækkenet har drillet sindssygt meget denne her uge, så jeg har slappet rigtig meget af, hvilket har betydet at Bent har haft rigeligt at se til herhjemme.
  • Vi har fået endnu mere babytøj hjem, som er blevet vasket.
  • Jeg brugte min fredag på at sortere alt babytøjet i størrelser og skrive ned, hvad vi har i hvilke størrelser. Han kommer i hvert fald ikke til at mangle tøj den bette.
  • Vi valgte at tage en spontan tur i storcenteret mandag, hvor vi bare gik og hyggede os, og jeg fik købt lidt for nogle af mine fødselsdagspenge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...