søndag den 18. december 2016

Sidste #BloggerAdvent gave for denne gang

Så kom vi så langt, at det er blevet 4. søndag i advent, og jeg måtte derfor åbne den 4. og sidste gave i årets #BloggerAdvent.

Det var en relativ tung gave, og med tanke på de foregående 3 gaver, så var jeg ikke i nærheden af, at kunne gætte, hvad der var deri.

Så det var med stor spænding, jeg åbnede den i morges. Og præcis som med de andre 3 gaver, skuffede den jo på ingen måde.. Det var på alle måder en lige så skøn gave, som dem jeg ellers har fået i år..

Inden jeg viser indholdet af gaven, vil jeg gerne takke Jeanette for igen i år, at have stablet en omgang #BloggerAdvent på benene... tak for det store arbejde i at arrangere det. Jeg har hygget mig lige så meget som de andre år, og jeg er helt sikkert med på en omgang igen næste år.

Nå, men nu til indholdet af dagens pakke:

- Bogen Blog Bitch
- Hvide stearinlys
- 3 tebreve
- Chokolade
- Guf til Bimmer og Shang (til deres store glæde)


Stor tak til Charlotte for de skønne gaver... har været rigtig glad for hver og én. Værdsætter virkelig dit arbejde med at finde gaver, der har ramt plet hver eneste søndag. Tak for de små søde julekort, som hver søndag har været i pakkerne - det har været så hyggeligt med en lille hilsen hver søndag.

Håber alle andre deltagere har nydt at være med, lige så meget som jeg har. Jeg har i hvert fald hygget mig med at kigge forbi jeres blogs hver søndag og se, hvad der har været i jeres pakker. Og jeg håber da, at mange af jer også er med igen næste år.

Glædelig jul til alle i blogland ☺


10 kommentarer:

  1. Er glad for det har kunnet bruges. Selv tak for denne gang! :) Håber dig og dine nærmeste får en dejlig juleaften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3 også rigtig god jul til dig og Stig :)

      Har virkelig nydt at pakke hver eneste gave op, og kan da kun sige, at du hellere end gerne må sende til mig igen en anden gang :)

      Slet
  2. Dejlig gave. :) Og skønt at vovserne også lige fik lidt lækkert med. Glædelig 4. Advent og God Jul! <3

    Anne-Mette Højbjerg - www.giz-blog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en skøn gave :)

      Bimmer og Shang mente bestemt heller ikke, det var dårligt, at mor åbnede gave, og der så var guf til dem deri :)

      Slet
  3. Glædelig 4. søndag i advent <3

    Sikke en masse skønne gaver, og sødt at der også var guf til dine hunde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var rigtig sødt tænkt, også at forkæle lømlerne lidt :)

      Også glædelig 4. Advent til dig :)

      Slet
  4. Sikke nogle skønne gaver :)

    Håber du nyder den sidste søndag i advent <3
    Jeg har helt bestemt nydt #BloggerAdvent endnu engang.
    Jeg glæder mig allerede til at være med igen næste år :)

    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønne gaver :)

      Jeg har virkelig også nydt at være med igen i år, og jeg er helt sikkert også med igen næste år.

      Kommer helt sikkert til at savne at åbne gaver søndag morgen, og så er der altså længe til næste år :)

      Slet
  5. Sikke en skøn gave og mange tak for de fine ord og fordi har har deltage i årets Bloggeradvent.. Forstår ikke det allerede er blevet 4 søndag i advent...

    Håber i har haft en lækker dag og at i får en dejlig jul..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes virkelig også tiden er gået vildt stærkt... synes lige vi har åbnet den første gave..

      Vi har haft en rigtig hyggelig dag herhjemme i dag - det var tiltrængt.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...