søndag den 11. december 2016

3. adventsgave fra min mand

I dag har jeg sørme også fået adventsgave af min mand... Jeg synes virkelig det er hyggeligt med de gaver om søndagen julen igennem...

Men nå, gaven, jeg fik i dag, var en flad firkantet gave...  og jeg kunne på forhånd ikke sådan lige bedømme, hvad i alverden, der skulle være i den... så jeg har gættet lidt frem og tilbage, men ramte ikke plet... I dag måtte jeg jo så langt om længe åbne den, og indholdet var jo SÅ MEGET lige mig...

Jeg har jo i forvejen et par af disse malebøger, så denne er jo helt perfekt...

Nu er der jo så kun 2 gaver tilbage (4. advent samt 24. december om morgene), og så er det jo juleaften... helt underligt at tænke på, at året er så vidt... men hva, der er jo også sket meget i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...