fredag den 16. december 2016

16. december

I dag vil jeg svare på et par spørgsmål, som jeg har fået nogle forskellige til at stille mig:

Hvordan ser en helt almindelig december dag ud for dig?
Puha, en helt almindelig december dag er på mange områder ikke anderledes end en hvilken som helst dag resten af året. Og så er den jo alligevel. Jeg sidder i køkkenet med kalenderlyset tændt om morgenen, mens jeg nyder min morgenmad. Dagen igennem hygger vi bare, og om aftenen sidder vi og hygger med lidt småkager og/eller konfekt mens vi ser julekalender.

Hvornår starter julen for dig?
Nu er jeg en af dem, som kommer tidligt i julestemning.. jeg kan faktisk allerede i januar/februar måned begynde at glæde mig til december. Så jeg kunne faktisk have jul hele året rundt *griner*. Jeg er ikke typen, der stresser over julen, når vi når hen til 1. december. På det tidspunkt er vi allerede næsten færdige med alt til jul, så jeg bruger meget december på virkelig at hygge.

Hvor meget julepynt har du?
*haha*, det kan nok ikke overraske nogen, at jeg har virkelig meget julepynt. Jeg tror nok, vi har 12 store plastikkasser med julepynt plus 2 til juletræet... og bare rolig, det er ikke alle der er lige fyldte.

Hvad er dit bedste barndomsjuleminde?
Uha, det var en af de sværere... jeg kan faktisk ikke rigtig vælge ét specifikt minde fremfor andre. Jeg har så mange gode minder fra mine barndomsjule, så jeg synes det vil være umuligt at udvælge ét specifikt.

Hvad er dit værste barndomsjuleminde?
Det må uden tvivl være det faktum, at min farmor døde d. 1. december 1994. Det lagde på mange måder en dæmper på min jul det år. Jeg var på det tidspunkt 12 år, så jeg vidste jo godt, hvad døden indebar, og det år var jeg virkelig på nippet til at droppe ALT, der havde med julen at gøre.

Hvad er for dig det hyggeligste ved julen?
Altså, jeg elsker jo julen, og jeg synes virkelig julen er en hyggelig højtid i sig selv... jeg elsker at gå nogle ture og kigge på julebelysning, og jeg elsker at gå og kigge på julepynt i butikkerne. Det er hygge for mig. Derudover skal jeg selvfølgelig også nævne at skrive julekort, at stå og bage med Bent, vores #BloggerAdvent tradition og ja, bare det at hygge...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...