mandag den 26. december 2016

Kalendergave fra Bent juleaftensmorgen

D. 24. december fik jeg også den sidste kalendergave fra Bent... jeg havde i lang tid kigget på gaven, da den lå ovenpå, men kunne ikke finde ud af, hvad det var... så jeg var naturligvis meget spændt, da jeg endelig måtte åbne gaven i lørdags...

Og gaven skuffede jo på ingen måde (min mand må jo virkelig kende mig godt efter så mange år)... jeg fik nemlig noget, som jeg har ønsket mig i SÅ lang tid..

Nemlig en pakke med 2 stk Turbie Twist... og mange af jer, har jo nok set reklamerne for dem i fjernsynet - ligesom jeg har... og jeg har en forhåbning om, at det letter det lidt for mig, at komme i bad... netop bad er jo én af de ting, jeg indimellem har mere end svært ved at klare pga skulderen og svimmelhed, så jeg håber disse kan hjælpe mig bare en smule...

Så igen i år har jeg fået nogle virkelig skønne gaver af min bedre halvdel... jeg føler mig virkelig heldig at jeg har ham i mit liv... en bedre mand kunne jeg ikke få ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...