onsdag den 7. december 2016

En dag med blandede følelser

I dag ringede vækkeuret allerede kl. 6:45, fordi jeg skulle til Kolding og hente mine forældre og min bror (havde haft deres bil siden i går), fordi vi skulle over på Odense Sygehus.
Vi skulle være derovre kl. 10, så jeg havde aftalt med min mor, at jeg hentede dem ved 8:15 tiden (masser af trafik går ikke godt i spænd med mors "angst" for at komme for sent, så vi kører altid i god tid)...

Vi nåede da også derover til tiden og fandt en parkeringsplads - næsten helt i toppen af P-huset... men det er jo underordnet..

Vi fik ikke det store ud af, at være derovre, men sådan er det jo... så tager vi bare en tur mere...

Mine forældre kørte mig så hjem, da vi kom fra Odense, og så kunne vi lige spise lidt frokost sammen inden de atter kørte mod Kolding.. da de var kørt fik Bent og jeg skåret Rocky Road konfekt ud. Vi lavede det i går og stillede det i værkstedet natten over, og det er jo simpelthen blevet super lækkert..

Vi fik så også lavet havregrynskugler, marcipan med nougat, bagt svenske chokoladekager og lavet jordbærmarmelade, og så var energien også brugt for i dag... men det er der jo sådan set heller ikke noget at sige til...

Vi havde heldigvis nem aftensmad, rester fra i går, så det skulle bare varmes... aftenen er brugt på at se håndbold... Danmarks kvindehåndboldhold spiller lige nu mod Ungarn, og når den er slut, skal hundene have deres aftentur, og så tror jeg faktisk det er ved at være godnat tid for mit vedkommende... skal til læge kl. 9 i morgen, så det er også tidligt op i morgen..  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...