mandag den 26. december 2016

Ugens hurtige (uge 51)

I går var det atter tid til de hurtige, men da det var 1. juledag og der blev slappet af her på matriklen, kommer de først i dag.
  • Min mormor blev bisat onsdag. Hun fik den smukkeste afsked.
  • Min mor fik information, om hvilken behandlingsplan hun skal igennem nu, hvor hun har kræft.
  • Jeg var henne og julehygge og aflevere julegaver hos min veninde og hendes mand.
  • Vi fik besøgt mors moster og onkel og ønsket dem en rigtig glædelig jul.
  • Vi fik styr på alt det sidste til juleaften.
  • Vi fik holdt en super hyggelig juleaften, hvor hyggen virkelig var i højsæde.
  • Vi fik en masse virkelig skønne julegaver, og jeg glæder mig til hver eneste af dem skal i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...