lørdag den 3. december 2016

Beklager fraværet

Jeg ved godt, det er den 3. december og at der (udover julekalenderindlæggene) har været meget stille herinde hele ugen, og der er ganske simpelt en årsag til det... det er dog ikke noget, jeg vil fortælle om endnu, men nu måtte jeg alligevel hellere lige melde mig på banen...

Håber I alle er kommet godt ind i december... her fik december ikke den bedst tænkelige start, men vi håber stadig på det bedste... der er ikke andet at gøre...

Vi er færdige med at købe og pakke alle julegaver ind, så det er bare skønt... vi er så i gang med at hjælpe mine forældre med deres julegaver, og der er vi heldigvis også næsten færdige, så nu kan det sådan set bare blive juleaften.. maden er købt (altså både and og flæskesteg) og ligger i fryseren, og for at det ikke skal være løgn, så er maden til nytårsaften også købt, så hvad angår de 2 aftener, så er vi sådan set ret sikre på, at vi ikke kommer til at sulte ☺

Håber I alle er kommet godt ind i december ☺


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...