søndag den 11. december 2016

#BloggerAdvent 3. advent


Så er det allerede blevet 3. advent - helt vildt det allerede er så vidt... Det er jo så ensbetydende med, at jeg i dag måtte åbne den 3. - og næstsidste - gave i vores #BloggerAdvent 🎁
Gaven i dag så præcis lige så indbydende ud, som de foregående søndage, så det var med stor nysgerrighed, at jeg åbnede...
Og indholdet skuffede jo på INGEN måde....

Fik i dag en super lækker "Spa-pakke"... og det er jo intet mindre end en fantastisk gave her i juletiden, hvor jeg ofte glemmer mig selv lidt i kampen for at glæde og forkæle andre.

Så endnu en gang stor tak til Charlotte for en gave, der ramte lige spot on... Håber alle andre #BloggerAdvent deltagere også har fået nogle fantastisk gode pakker 🎁

6 kommentarer:

  1. Glædelig 3. søndag i advent <3

    Så lækker en spapakke, du fik :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og i lige måde <3

      Ja det er en vildt lækker pakke, så meget mig :)

      Slet
  2. Det er da virkelig bare en skøn pakke du har fået i dag..

    Det er næsten underligt at der nu kun er en enkelt søndag tilbage, så er det slut i årets #Bloggeradvent. Kommer til at savne det..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi må finde på nogle flere Bloggergave-traditioner.. haha...

      Det er en rigtig skøn gave. Den passer så perfekt til denne her tid.

      Knus <3

      Slet
  3. Det er sådan en lækker gave. Jeg elsker at have hyggesokker på, spise chokolade og forkæle mig selv med ansigtsmaske osv. :) <3

    Håber du har haft en super dejlig dag <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde en så nogenlunde dag i går, den kunne have været bedre, men det ændrede ikke på glæden over mine gaver :)

      Jeg elsker simpelthen at forkæle mig selv, når chancen byder sig. Så denne gave ramte helt plet :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...