torsdag den 8. december 2016

Godmorgen :)

Jeg gik tidligt i seng i går.. efter den her uge, er jeg fuldstændig færdig oppe i hovedet, så da hundene havde fået deres aftentur i går, besluttede jeg mig for, at jeg lige så godt kunne gå i seng, for jeg havde svært ved at holde øjnene åbne...

Vågnede så 4 eller 5 gange natten igennem, sidste gang 7:45, og eftersom vækkeuret skulle ringe kl. 8, ja så kunne jeg jo lige så godt stå op.. skal til læge her kl. 9, så jeg skulle jo op under alle omstændigheder..

Lige nu sidder jeg ude i køkkenet med vores julelys tændt i vinduet... det er så hyggeligt og beroligende synes jeg... Bimmer ligger ved siden af mig og snorker og Shang har lagt sig ind til Bent, og så snorker de ellers om kap...

Udover lægebesøg har jeg ikke rigtig nogen planer i dag, og det er skønt at kunne sidde og slappe af for en gangs skyld, og ikke skulle knokle for at nå en masse... altså, jeg har lige en enkelt julegave, der skal pakkes ind, men det er da også det ☺om jeg så finder på et eller andet, der lige skal laves, det må tiden jo vise...

I weekenden kommer mine forældre og bror herud, og så skal vi hen og købe juletræ... min far har tilbudt at betale, og det skulle han ikke sige 2 gange da... det skal selvfølgelig ikke pyntes endnu, men det skal da hjem og stå på terrassen til senest næste weekend... vi plejer at pynte juletræ omkring 17. december, så mon ikke også det bliver tilfældet i år ☺




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...