lørdag den 24. december 2016

24. december

Så blev det d. 24. december. En glædens dag for rigtig mange mennesker. Jeg elsker juleaften, men samtidig er det også en lidt øv dag, for nu er alle juleforberedelserne på vej den anden vej, og i morgen er der ikke mere jeg kan gå og julehygge med... Så er der bare nytåret tilbage.

Men anyway, så håber jeg I alle er klar til i aften. At ingen mangler noget (og hvis I gør, så har enkelte butikker jo åbent i dag også).

(billedet er fra juleaften sidste år)


Jeg ønsker jer en rigtig god juleaften med dem, I nu skal tilbringe aftenen med. Håber I alle får den perfekte aften, og at gaverne under træerne indeholder nogle brugbare ting.

Jeg skal tilbringe aftenen med mine forældre, min bror, min dejlige mand og vores lige så dejlige vovser - udsigt til den perfekte jul for mit vedkommende.

Vi er stort set klar, maden skal bare laves.

Rigtig glædelig jul.

Kærlig hilsen
Mette

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tak <3 Du ønskes en glædelig jul sammen med dine kære <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :) håber du havde en rigtig god jul :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...