lørdag den 31. december 2016

Året hvor:


Jeg har de 2 foregående år lavet et indlæg, hvor jeg kort opsummerer det gamle år, og kort beskriver mine ønsker for det nye år.


Det har jeg også valgt at gøre igen i år..

2016 blev året hvor:
  • min erstatningssag efter næsten et år, blev afvist af forsikringen og derefter videresendt til Arbejdsskadestyrelsen.
  • jeg havde en 14 dages indlæggelse på Gigthospitalet i Gråsten. Det er noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv.
  • jeg atter var igennem forskellige behandlinger, for at se om noget kunne hjælpe mig af med bare nogle af smerterne.
  • vi, vejrmæssigt, havde et underligt år... ikke meget sommer, men til gengæld var temperaturerne høje helt frem til november.
  • jeg ikke rigtig kom nærmere at få mit helt store ønske opfyldt.
  • jeg i perioder ikke har været særlig aktiv på bloggen.
  • jeg (endelig) fik eget domæne til bloggen.
  • vores kærlighed herhjemme et par gange, virkelig blev sat på prøve.
  • min mor fik at vide, at hun atter var blevet alvorligt syg.
  • min elskede mormor fik kræft og døde få dage senere.
  • vi har brugt haven meget, når vejret har været til det.
2017 bliver (forhåbentlig) året hvor:
  • jeg kommer nærmere en afklaring - både erhvervsmæssigt set, samt i min erstatningssag.
  • min mor bliver rask.
  • vi endelig får et år,  hvor vi kan have ro.
  • vores ønske går i opfyldelse -  eller i hvert fald kommer et skridt nærmere opfyldelse.
  • jeg vil prøve at få blogget lidt mere igen.
  • jeg vil prøve at blive bedre til at prioritere mig selv.
  • jeg vil prøve at blive bedre til at afprøve nye ting.
  • jeg vil prøve at være lidt mere social (i det omfang helbredet tillader det).

Som tingene er lige nu, vil jeg ikke sætte mig alt for mange mål i det nye år, da jeg aldrig ved, hvordan tingene udvikler sig... måske jeg lavet et status indlæg midtvejs i det nye år, hvor er så måske er kommet flere ting på, men nu må vi se ☺











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...