søndag den 18. december 2016

Ugens hurtige (uge 50)

Så er endnu en uge ved at være omme, og det er atter blevet tid til en omgang af de hurtige:
  • vi startede ugen med en tur til Odense med min mor.
  • min elskede mormor gik bort i en alder af 82 år.
  • jeg modtog indkaldelse til ny neurologisk udredning - skal af sted d. 18. januar.
  • Det blev 4. søndag i advent, hvilket betød, den sidste #BloggerAdventsgave skulle åbnes.
  • Vi fik pyntet vores juletræ - og det er blevet så flot.
  • Vi havde nogle aftener, hvor vi bare har hygget og set film.
  • jeg har virkelig tænkt over mange ting efter min mor er blevet syg, og min mormor er død.
  • der blev lige tid til at få skrevet et par ekstra julekort.
  • Bent og jeg har været ude og gå mellem 3 og 7 km hver aften, hvor vi bl.a har gået og kigget på den udendørs julebelysning rundt i Vamdrup. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...