søndag den 4. december 2016

Ugens hurtige (uge 48)

Endnu en uge er ved at gå på hæld, og jeg vil her skrive de hurtige fra den forgangne uge:
  • Det blev 1. december.
  • Vi fik en besked, som vi godt kunne have været december foruden... nu afventer vi bare videre besked, om hvad der videre skal ske.
  • Vi fik sendt alle julekort og de sidste gaver, vi havde der skulle sendes.
  • Vi har lånt vores udlejeres bil og været en del hjemme ved mine forældre og hygge.
  • Vi har fået købt julegaver fra mine forældre (dog ikke vores egne).
  • Alle julegaver er pakket ind, og ligger fint ovenpå og venter på, at der senere på måneden kommer juletræ i stuen.
  • Bent, min bror og jeg var en tur i Tyskland og handle ind til julen.
  • Jeg har fået gaver fra Bent i løbet af ugen.
  • Alt er fuldstændig færdig herhjemme nu til jul - selv maden er købt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...