lørdag den 3. december 2016

Kalendergave 1. december

Som nævnt tidligere, så får jeg adventsgaver af Bent... udover de 4 adventssøndage, får jeg også gave d. 1. december samt d. 24. december om morgenen...

Så altså, i torsdags fik jeg også en gave af ham... og jeg fik denne kagerulle (ja, hvem skulle have troet en mand frivilligt forærede sin kone en kagerulle i gave) ☺

Men altså, jeg har længe ønsket mig en kagerulle uden håndtag, og nu fik jeg den altså... den er også vældig praktisk, og jeg har da også allerede afprøvet den.. og den er godkendt ☺

Jeg elsker at få gaver, og især her op mod jul, hvor jeg kan sidde ude i køkkenet og hygge mig med at pakke op, mens kalenderlyset er tændt.. ja ja, lidt juleelsker er man vel ☺

Og ja, så er det allerede i morgen,  jeg må åbne min 2. #BloggerAdvent pakke plus der jo også venter endnu en gave fra Bent ❤


2 kommentarer:

  1. Ved du hvor han har fundet den der *rulle pind*???
    Har flere gange tænkt over at jeg gerne ville ha sådan en..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har bestilt den på EBay siger han :) Den hedder dioden Rolling pin :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...