søndag den 18. december 2016

Adventsgave fra min bedre halvdel

Der var jo sørme også en gave fra Bent i min sok i dag... ja ja, selv om man er 34, kan man altså godt have en julesok ☺

Jeg kunne ikke rigtig gætte, hvad er var i gaven så nysgerrigheden var stor... og jeg blev rigtig glad, da jeg så, hvad det var...

Han har været jævnt hemmelighedsfuld omkring gaverne, så det har været rigtig spændende at åbne dem hver søndag.. nu er der så kun en eneste gave tilbage, og den får jeg lørdag morgen..

Og så kan jeg så ellers vente til næste år, før jeg igen kan åbne adventsgaver....

Men nå, må jo hellere vise, hvad fik af Bent i dag:

Gaven indeholdt tusser, en Rimmel Mascara samt øjenskygger.. en rigtig dejlig gave... totalt forkælelsesgave ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...