onsdag den 28. december 2016

Julegaver 2016

Så fandt jeg lige lidt tid til at blogge om mine/vores julegaver i år...

Som sædvanlig fik vi et hav af skønne gaver, og i dag, da de alle blev sat på plads, gik jeg og kiggede endnu en gang på dem alle, og sendte en tak til giverne.

Her er, hvad vi fik:
  • 2 bøger af Sara Blædel (fik jeg af Bent)
  • Magnetarmbånd (fik jeg af Bent)
  • en lille Kähler vase med perlemor (fik jeg af Bent)
  • sæson 4 af Desperate Housewives (fik jeg af Bent)
  • sæson 6 af Pretty Little Liars (fik jeg af Bent)
  • mobilcover med billede af Bimmer og Shang (fik jeg af Bimmer og Shang)
  • Samling af Morten Korch film (fik vi begge af Bimmer og Shang)
  • Halskæde og ring (fik jeg af min veninde Mette)
  • Sæt med parfume og bodylotion (fik jeg af mine veninde Rikke og hendes familie)
  • En kaffemølle (fik vi begge af min veninde Rikke og hendes familie)
  • Puder (fik vi begge af min veninde Mette og hendes familie)
  • Sæt med fade (fik vi begge af min veninde Mette og hendes familie) 
  • 2 krus (fik vi begge af min veninde Mette og hendes familie) 
  • En maskine til at skære grøntsager (fik vi af min venindes børn)
  • En raclette (fik vi af min bror og mine forældre)
  • Hungergames Mockingjay part 2 (fik vi af min bror og mine forældre)
  • En badevægt (fik vi af min bror og mine forældre)
  • En speciel stegepande (fik vi af min bror og mine forældre)
  • 2 kopper og 2 tallerker i Royal Copenhagen Stjerne Riflet
  • Nyt til badeværelset (tandkrus, sæbedispenser  og toiletbørste) (fik vi af min bror og mine forældre)
Så julegavehøsten er bestemt ikke noget at brokke sig over... synes aldrig vi plejer at have SÅ mange gaver liggende, men det havde vi altså i år...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...