lørdag den 10. december 2016

En mere end hektisk uge nu næsten afsluttet

Ja, som I måske har bemærket, så har jeg ikke været så aktiv online i denne uge... årsagen er at min mor er syg, og at vi derfor har været på Odense Sygehus både mandag, onsdag og i går.... tirsdag var jeg jo så på Sundhedscenteret til smertehåndtering og torsdag stod den på lægebesøg, så når jeg endelig har kunne slappe af, så har jeg altså også bare været FULDSTÆNDIG færdig...

I går var min bror og jeg med mor i Odense stort set hele dagen... jeg stod op kl. 6 og kørte til Kolding. Vi kørte så mod Odense og så blev hun først udskrevet igen ved 20 tiden i går aftes... og jeg siger jer, det var en lang dag... der er jo ikke så meget at foretage sig på et sygehus, men vi så da fjernsyn og spillede kort... og snakkede med nogle af de andre, som også sad i venteværelset... og da mor så kom op på sin stue efter at have været lagt i narkose og vågnet op derfra, sad vi inde på hendes stue, mens hun kom til sig selv...

Jeg var så træt, da vi kom hjem i går aftes... efter vi havde spist og min mor og bror var kørt igen, sad jeg og så håndbold med Bent, og derefter gik jeg kold på sofaen... vågnede så ved midnatstid og gik ind i min seng, hvor der ikke gik 5 minutter før jeg sov, og så sov jeg lige til kl. 9:30 i dag, og jeg kan godt mærke, at jeg lige skal vågne helt op.. er stadig lidt rundt på gulvet..

Men nu er det jo i hvert fald weekend, og den skal bruges på hygge.. mine forældre og min bror kommer og spiser i aften, og så regner vi med at vi skal hen og hente et juletræ i dag også.. ikke at det skal pyntes endnu, men så har vi da fået det købt... det skal så bare stå ude på terrassen indtil det skal sættes ind... og dagen i morgen kommer jo nok til at stå i sportens tegn... og så er den weekend jo forbi..

Håber I alle har haft en god uge og ønsker jer en god weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...