søndag den 28. maj 2017

Ugens hurtige (uge 21)

Det er søndag og endnu en uge er ved at være omme. Det er derfor endnu en gang tid til en omgang af de hurtige:
  • Efter min korte indlæggelse har denne uge stået en del på afslapning.
  • Vi valgte at tage en tur til Kolding i tirsdags, fordi jeg skulle hjælpe min far med hans nye telefon.
  • Vi havde besøg af sundhedsplejersken i onsdags, og det gik rigtig godt. Det var vores eget ønske, at vi gerne lige ville have hende herhjem inden, så jeg lige kunne "lære hende lidt at kende" inden Silas kommer til verden (pga min angst for fremmede mennesker).
  • Vi har været ude og gå nogle ture, så jeg har kunne komme lidt ud.
  • Vi har grillet en del denne uge.
  • Vi har fået kørt en hel trailer fyldt med alle mulige ting til genbrug (oprydning er en god ting indimellem).
  • Vi har haft besøg af mine forældre og hygget os med dem.
  • Er kommet et godt stykke videre med det, som skal ende med at være Silas' værelse oppe ovenpå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...