tirsdag den 9. maj 2017

Der er dømt hygge på sofaen i aften

Det er en god aften i aften... der kommer ishockey her kl. 20:15 og kl. 21 kommer den første Eurovision semifinale... og nå ja, så kommer der jo selvfølgelig også Paradise kl. 22, så det er ikke fordi der mangler noget at se i aften, men vi kan jo altså "kun" se én udsendelse af gangen, så må vi sgu zappe lidt rundt ☺

I sidste uge viste de ganske vist optaktsudsendelser med alle Eurovision Song contest sangene, men det er altså noget andet at høre dem live. Danmarks Anja Nissen skal først synge på torsdag i den anden semifinale, men der er da bestemt også et par stykker i dag, som jeg gerne vil høre, og som jeg selvfølgelig håber kommer videre til finalen, som finder sted på lørdag.

Jeg satser på, at jeg efter torsdagens semifinale vil komme med mine favoritter af dem, som er endt med at komme videre til finalen.

Håber I har haft en god dag ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...