torsdag den 2. november 2017

Vamdrup samlede ind til Kræftens Bekæmpelse

De af jer, som har fulgt med herinde de foregående år omkring tidspunktet for "Knæk Cancer indsamlingen", ved at vi her i Vamdrup holder "Lysfest", hvor vi hvert år stiller glas med lys i rundkørslen nede på Torvet og der bliver doneret 1 kr pr lys til Kræftens Bekæmpelse. 

Det gjorde vi naturligvis også i år. I år blev der tændt lige knap 11000 lys, og der havde samtidig været opstillet nogle indsamlingsbøsser rundt omkring nede på Torvet, så man også på den måde kunne donere lidt håndører. 

Alt i alt kan Vamdrup Lysfest i år give omkring 22000 kr til det gode formål. Der er også samlet ind på andre måder, men de bidrag blev givet under Knæk Cancer showet i lørdags. 

Her kan I se nogle billeder nede fra Torvet.





4 kommentarer:

  1. Lidt ærgerligt at det er så langt væk, for jeg gad godt opleve det.
    Ser bare så flot ud.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig flot når det er mørkt og alle lysene er tændt. Jeg overvejer at melde mig som frivillig hjælper dernede næste år.

      Slet
    2. Det er da helt sikkert hyggeligt, så det burde du da gøre søde..
      Hvordan har du det egentlig nu efter din fødsels og alt det som skete med dig den gang du faldt??

      Slet
    3. Jeg bøvler stadig en del med følgerne efter mit fald, men hans forsikring ville jo ikke godtage at mine géner hang sammen med at jeg faldt, så der er jo ikke rigtig meget at gøre - andet end at håbe at det (måske) bliver bedre med tiden.
      Kan godt mærke det i maven indimellem, at jeg fik kejsersnit, og lægen mener jeg nok har haft en blodansamling, som godt kan tage tid at forsvinde. Plus jeg er helt følelsesløs omkring arret endnu, men det er meget normalt.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...