søndag den 26. november 2017

Ugens hurtige (uge 47)

Så er det atter søndag og tid til ugens hurtige: 
  • Silas rundede 3 måneder og var derfor ved lægen til 3 måneders vaccination. 
  • Jeg er næsten færdig med at skrive vores julekort (de skal helst være smidt i postkassen inden 1. december). 
  • Jeg har modtaget mine gaver til Bloggeradvent :)
  • Mine gaver til bloggeradvent er også nået frem til modtager. 
  • Vi mangler nu kun at bage en portion brunkager, og så er julebagningen også i hus. 
  • Jeg har været lidt mere aktiv på bloggen, end jeg har været i et stykke tid :) 
  • Det var Thanksgiving i torsdags - ikke noget vi som sådan fejrer her på matriklen, men vi så da alligevel Thanksgiving Football.
  • Der var Black Friday i fredags, men jeg købte faktisk ingenting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...