lørdag den 18. juli 2015

Ting, jeg gerne vil blive bedre til

Nu kommer det nok næppe som den helt store overraskelse, at jeg er min egen største kritiker... jeg kan finde mange fejl og mangler ved mig selv... 

Jeg vil i dette indlæg komme lidt ind på nogle af de ting, som jeg virkelig synes jeg er dårlig til, som jeg gerne vil prøve at ændre på  med tiden: 
  • Jeg er virkelig virkelig dårlig til at tage imod komplimenter.. jeg får det dårligt med mig selv, hvis folk roser mig og ved ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv... 
  • Jeg er rigtig dårlig til at give mig selv en fridag... jeg har altid 117 (overdrivelse fremmer forståelsen) ting, som jeg gerne vil have ordnet... og det skulle helst være i går.... 
  • Jeg er dårlig til at acceptere, at min angst lægger lidt begrænsninger på min tilværelse. Jeg vil helst provokere angsten, selv om jeg godt ved det kan være en dårlig idé. 
  • Jeg er rigtig dårlig til at lægge ansvaret fra mig og lade andre (fx. Bent) ordne nogle af de daglige ting herhjemme. 
  • Jeg har meget svært ved at finde nogle positive sider ved mig selv... 
Jeg ved godt, at det ikke er noget jeg kan ændre sådan fra den ene dag til den anden... det er nogle indgroede vaner, som er SVÆRE at ændre på... Men hvis jeg bare rykker mig en millimeter, så er det jo trods alt også fremskridt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...