tirsdag den 28. juli 2015

Hvor bliver tiden af

Vi skriver i dag d. 28. juli... kun et par dage mere og så er vi inde i August... kan slet ikke forstå, hvor tiden bliver af... 

De seneste 3 uger, hvor den har stået på Tour de France herhjemme, er simpelthen fløjet af sted... På søndag starter Bents ferie officielt... eller han har sådan set haft ferie nogle uger allerede, fordi træningscenteret har haft ferielukket, men det er først fra på mandag hans "rigtige" 3 ugers ferie starter... 

Så er det allerede næste uge vi skal holde fødselsdag... er ved at have styr på alt, så det stresser mig nu ikke... glæder mig til at skulle holde den, og til at overraske far :) 

Han har stadig ikke skyggen af anelse om, at vi holder dobbelt fødselsdag, så det bliver rigtig godt tror (og håber) jeg :)

Har kedet mig lidt de sidste par dage, hvilket har udløst en del rastløshed og tristhed... når jeg keder mig, har jeg den dårlige vane at sidde tænke rigtig meget "hvad nu hvis"... og lige for tiden går tankerne på, hvis jeg nu ikke var faldet, så skulle jeg ikke gå og have det sådan her... 

Ved godt jeg hverken kan gøre fra eller til i netop den situation.. jeg ER faldet, og jeg HAR det dårligt... Jeg SKAL vente på det bliver bedre af sig selv.... That's life...

Men derfor kan jeg jo godt brokke mig over det :) 

Jeg har gået og tænkt i længere tid, over hvad jeg skal give Bent i 40 års fødselsdagsgave... det må gerne være noget lidt specielt, det er jo trods alt hans 40 års fødselsdagsgave... Han får den først, når han har fødselsdag i oktober, men ville jo alligevel gerne have nogenlunde klarhed over, hvad han skal have.. Jeg har helt styr over, hvad han skal have af hundene... Og forleden fandt jeg så også ud af, hvad han skal have af mig... Nu håber jeg så bare, at jeg kan få fat i det, når vi kommer så vidt :) Men ellers har jeg en plan B :) 




4 kommentarer:

  1. Læser han slet ikke med på din blog??
    Skal i noget spændende i ferien?

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, hverken mine forældre eller min bror kender til min blog, så jeg skal ikke være bekymret der :)

      vi skal bare slappe af i ferien... mine forældre får vist gæster fra nordjylland, og så har de snakket om allesammen at køre herud :) men ellers sker der ikke rigtig det vilde udover at få styr på det sidste til fødselsdagen og så få holdt den :) Men det er selvfølgelig også nok :)

      Slet
    2. Han læser heller ikke rigtig med herinde :) Det er mit lille fristed :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...