søndag den 12. juli 2015

En dejlig weekend ved at være omme

Vi har nu søndag, og jeg har ikke været på computeren siden fredag morgen, hvor jeg kun lige hurtigt var på for at svare på en mail, jeg havde fået... 

I fredags var jo dagen, hvor vi skulle til guldbryllup ved min mors moster og onkel... vi skulle være i forsamlingshuset kl. 12. 

Det var en rigtig hyggelig fest, og vi fik nok noget af de lækreste at spise... til forret fik vi røget lakseroulade, noget kogt torsk på skovbund med forskelligt grønt og andet tilbehør. 

Hovedretten var glaseret skinke, fyldt kyllingebryst, rosa oksefilet med nye krydrede kartofler, flødekartofler, salat, forskelligt brød med 4 slags hjemmelavet smør. 

Kaffen og desserten blev slået sammen og dertil fik vi 9 forskellige slags lagkage, småkager, gode råd (en sønderjysk kagespecialitet), kransekage og chokolade. 

Skrub af maden bestod af pølser med brød (guldbrudgommen elsker pølser, dette skulle selvfølgelig ind i menuen på en eller anden måde). 

Vi var omkring 90 mennesker og det var en helt igennem pragtfuld fest... 

Guldbrudeparret havde sørget for noget underholdning, som fik alle gæster til at skrige af grin. Det var simpelthen noget af det sjoveste jeg nogensinde har oplevet. Selv min gamle mormor på 81 sad og grinede, så tårerne trillede. 

I går kom mine forældre så herud, og så gik vi alle 4 hen til guldbrudeparret og sagde tak for sidst og tak for en god fest. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...